2010/12/24

メセージ to my friends...

こちらです  --->



メセージ 









2010年は、日本と韓国に行ったことがあります。
旅行に行くのは楽しいですね。

To Jerline ちゃん



今年は本当にありがとうございます。 6-7年間の友人はそうですね。
今年は楽しいかったですから忘れない。 love you
2011の始めに、あなたは札幌に行きますので、あそこ寒空に耐えますか? 
心配だよね。でも、気のつけてね。
『アァァ〜私のagnes bは忘れないよ。』
2011, 一緒に旅行に行きましょうか。 

merry christmas & a happy new year.
The laughs, the smiles 
That we have known
The wonderful things we've done
That make the friendship that we share
A very special one!


(。・ε・。)


Have a very special & memorableクリスマス~, my friend.



To ももちゃん



今年は本当にありがとうございます。あなたは私の妹のようです。
2008年から知っています。私はどうですか?(笑)
来年2011、日本語は一緒に頑張ります。大学の試験も。Fighting!~
機会がある、嵐のコンサートも一度見に行きます。
Have a great year ahead!~

It means so much
To keep in touch
... with special friends like you
Have a special Christmas!~


To shumin



今年は本当にありがとうございます。
Get to know you from jerline.
友人でいてくれで、いつもありがとう。
来年2011、日本語は一緒に頑張りますよ。
諦めないよ。Promise??

The wish is old,
The wish is true,
A merry christmas,,
From me , to you..


2010年は、FT Island showcase etc.. its enjoyable & never alone going with you guys.


To Yvonne



Thanks you very much for this year.
how long had we know for each other?
I bet you'll or else i shall cut up all your hair when i c you. (笑*
Its fated that both of us will met each other there.

Nice meeting you~ 
Year 2011, is a brand new year. 
Better get motivated to moves on.
listen to Arashi "movin' on", might get u motivated maybe. (笑*




Its good to have friends,
Friends who care,
Friends who you know
Will always be there
When you need them,
And never complain,

I never dreamed i'll have a friend
Like you have to come to be

Wishing you, my friend
A very Happy
 Christmas

{ lets go watch FT's Concert in 2011 together.)




To Cheryl



今年は本当にありがとうございます。
 yvonne.から知っています。
あなたはめったに笑いませんでしたね。
にっこり笑う〜 (笑)
2011年はあなたの新開始、だから新しいの仕事來く。
don't think too much. ( `ω´)
ずっと 頑張って来た
君の努力 報われるように
{ lets go watch FT's Concert in 2011 together.)


A friend should be radical
Who should love you when you're unlovable
Hug you when you're unhuggable
And bear you when you're unbearable.
So i'll hug you
, if i see you next time. haa!
"Merry Christmas!"




Thanks for being there, whenever i need support!

To Shujun



Thanks you very very much for this year as well. 
It had been 7-8 years knowing you.
You had been my best friend since then...
Really thanks for being my friend.

A brand new year 2011 is coming.
Lets work hard for our future together.
Hey!!   Lets go for a swim someday..

Time after time I've enjoyed your nice company,
Warmed by your closeness we share,
And when there were days
That I needed encouragement,
I knew you'd always be there…
love you 









今年すべての笑顔と笑いのは、ありがとう。

To yilin



今年は本当にありがとうございます。
今年すべての笑顔と笑いのは、ありがとう。
今年はどうですか? 忙しい? 楽しいかった?
7-8年間の友人はそうですね、長らくだよね。

2011年の目標は何?   
来年のN2は頑張ります。

For friendship is a precious gift
And we should always treasure
The ones who share our grief, our joy
Our heartache and our pleasure
メリークリスマス~
love you 




To Neko
今年はどう? 元気?
9-10年間の友人はそうです。
1 of my oldest friend. ネコ伯母さん (笑)
また、長らく時間だよね。
今年すべての笑顔と笑いのは、ありがとう。
次回のは、AKB48シンガポールのshowcase/fanmeet、一緒に行きましょうか?

We've been friends for many years
I'm sure you'll agree
We couldn't have known when we met
Just what friends we'd be
Friends forever.
メリークリスマス~
love you 


No comments:

Post a Comment

Leave a message